Tuesday 17 December 2013

Dreams



Сънувах... 

Бях в България с още двама колеги да вземем интервю от Орешарски с надежда да получим отговор на въпроса:
“Защо 15 години по-кьсно, това нихилистично правителство не подава оставка. “
Отвън, някакви мьгливи фигури все още чуруликаха: ” Кой?... Кой?... Кой?... “
Вместо да отговори, Орешарски само каза:
-Е са като звънна на колегите от НСБОБ ще видите що...

Изкочихме навън и хванахме на стоп Боб Марли с неговия хипи ван на път за летището. Звучеше “One Love... “
Както обикновенно, там мизерен митничар ме спря и ме обискира, само защото съм му казал: -Добър ден...

Докато самолета се гърчеше в агония в небето с надеждата да изчезне по-бързо от това безбожно място,
дори не погледнах кьм Витоша или към миризливите комини на ТЕЦ София.
Просто исках да се махна по-бързо от там.
Не се върнах повече и не попитах никога отново: Кой и Защо...
Бях си отговорил и на двата вьпроса много отдавна...

Сьбудих се и заплаках, защото не исках да е така.
Бях забравил от какво сьм избягал преди години. Беше рожденния ден на дъщеря ми.
Бях щастлив, че тя дори не знае какво е чалга, какво е мутра и какви са границите на човешката наглост.
Ще пьлзя ако трябва, но няма да позволя съдбата и да зависи от банда нагли престъпници...

13/12/2013

No comments:

Post a Comment